Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint. Elfogadom
Termékek Menü

Gumihal

Rendezés:
Nézet:

Tökéletes kiegyensúlyozottság jellemzi a rapture Bull Shad nevű különleges gumihalát.

A nagy oldalúszók és a markáns hátúszó különlegesen stabil mozgást eredményez.

Egészen kis tömegű jig fejjel a legsekélyebb vizek kitűnő műcsalija.

Elsősorban csuka, harcsa,süllő  ill.feketesügér horgászatáhot ajánljuk.

Gyártó: Rapture
1.780 Ft 800 Ft

Az ORKA BULLHEAD, egyedülálló a világon.Egy speciális gumi-silicon összetétel segítségével sikerült elkészíteni ezt a tökéletes géb másolatot.A kivételesen precíz tervezés eredményeképpen tökéletes a kiegynesúlyozottsága. Ez azt jelenti, hogy sosem fordul az oldalára. Az ORKA állítható fejű  Foot Jiggel tetszőlegesen tudjuk beállítani azt a

szöget, amivel szeretnénk, hogy a műdurbincsunk a fenékre érjen. Ezzel a lehetőséggel –rövid  medencés gyakorlás után – kiválóan lehet imitálni a fenéken táplálkozó, meg-megugró csipkedő kishal mozgását.

A Foot Jig fej 10-80 fokig állítható tetszés szerint.

A csuka,süllő és a harcsa horgászatánál nagyon eredményes.

Mivel ez a műcsali az ORKA  Foot Jig-gel került kifejlesztésre ezért a klasszikus fejekkel nem működik rendeltetésszerüen !

675 Ft 300 Ft
Gyártó: Rapture
2.630 Ft 1.450 Ft

Az ORKA DOUBLE TAIL egy hal formájával kezdődő, majd egy aszimmetrikus dupla farokban végződő gumi különlegesség.A titka a különböző hosszúságú farkában, lágy anyagában és két féle rezonanciájában rejlik. Tervezője a sérült,menekülő kishal mozgását imitáló formát keresett és bizton mondhatjuk, meg is találta. Rendkívül fogós süllőcsali, de a csukák sem tudnak ellenállni mozgásának. A feketesügerezők is előszeretettel és nagy hatékonysággal használják. Lassan folyó vagy álllóvízben, vizszintes állásban is eredményesen használható.

Javasolt az állítható fejű ORKA Foot Jig fej használata az eredményesebb használhatóság végett. (ORKA szabadalmi védettség! )

370 Ft 240 Ft

A GEGULE a 2013-as év új modellje, méltán lehet jelképe az ORKA 20 éves fennállásának. Az ORKA műcsali család legújabb típusa új, egyedi tulajdonságokkal is rendelkezik, ez pedig nem más, mint a speciális vibráció.
Már a műcsali kinézete, formája azt sejteti, hogy ennek a csalinak különleges vibrációja van, de mi nem elégedtünk meg az erős vibrációval, mi egy olyan csalit álmodtunk meg, melyek erős, de lassú rezgéseket kelt.
Ilyen termék eddig nem szerepelt a palettánkon, így nyugodtan kijelenthetjük, hogy a GEGULE egy hiánypótló termékcsalád.
A GEGULE nagyon jól használható gyors és egyenletes sodrású vízen.
A horog elhelyezésére is változatos lehetőségek állnak rendelkezésre. Abban az esetben, ha a vízben akadók, illetve sűrű növényzet van, a GEGULE elrejtheti a teljes horgot, így nem kell akadástól tartani. Abban az esetben azonban, ha a víz akadásmentes, szerelhetjük akár segéd-hármas horoggal is. Ezt a páratlan lehetőséget a testen keresztirányban található
nyílás teszi lehetővé. Így az ovatos utána nyulások is akadással kecsegtetnek.
A széles méretválaszték (30,50,70,90,100,130 mm) és számos szín kombináció biztosítja, hogy akár kisebb, akár nagyobb halakra, minden vízben, a legváltozatosabb körülmények között is megtaláljuk a legjobb csalit.
Biztosak vagyunk abban, hogy ez a speciális plasztikcsali nagyon sok örömet fog okozni a pergetés szerelmeseinek, ezért nyugodt szívvel ajánljuk. Reméljük, hogy az ORKA GEGULE műcsali is megtalálja a maga helyét minél több pergető horgász műcsalis dobozában.

650 Ft 290 Ft

"Fenix, a hiányzó láncszem!

Visszamenőleg néhány évre áttekintettük a műcsalikat, keresve azt a csalit és mozgást (vibrálást), amely hiányzott az Orka választékából. Ezzel a csalival sikerült betöltenünk ezt a helyet.

Egy olyan csali, amely magában hordozza a mozogási energiát.

Minden egyes új típussal arra törekszünk, hogy olyan vibrációkkal bővítsük a választékunkat, amely még hiányzik a meglévő gazdag csaliválasztékunkból.

Az ORKA-FENIX-et számtalan tesztelés alapján terveztük meg, melyek során sokat elvettünk, illetve hozzáadtunk, míg megkaptuk ezt a modellt.

A csali hátoldalán teljes hosszúságban egy zseb található, amelyben elrejthetjük a horgot, olyan terepen ahol sok az akadályal.

A csali testén lévő zsebet hordozórésznek is használhatjuk. A zsebbe tehetünk különféle folyékony illetve zselé állagú attraktorokat, aromákat, így visszahúzáskor sokkal tovább marad hatékony az illatanyag. A csali teste hal alakú, széles farokban végződik melyen egy apró lapocska található, mely a mozgás stabilitását és keménységét biztosítja. Minden nagyság esetében mások a csali dimenziói, így különböző vibrációk/rezgések is léteznek, melynek köszönhetően sikeresen foghatunk sügért, csukát, harcsát, balint, pisztrángot…